söndag 28 november 2010

Första Advent!

Ja, just det är faktiskt första Advent, ja redan idag, snart är det julafton:).... det står faktiskt inte på förrän den dagen är här oxå!

Tyvärr har allt julpyssel inte hunnits med under dagen, jag har varit i Avesta och haft en fotodag... 6 fotningar så det har varit full rulle!
Sex himla roliga fotningar och min lilla filbunke har varit med Nettan hela dagen medans pappa Mikael har tillbringat tiden i källare och jobbat med min ateljé:)
Men när vi kom hem så hade Mikael satt upp några stjärnor så han har hjälp mig lite på vägen, det är skönt så det känns som vi är en bit på vägen så inte tomten hoppar vårat hus i vinter:) Melwin kommer i morgon så då kan han och jag fortsätta med att sätta upp stjärnor och sånt, det gillar han... han gillar att få hjälpa till och känna sig viktig med ansvar!! Gulliga små frön!
Hoppas Eran första advent har varit en mysig dag!
Stora kramar!!

Bjuder på Lowe när han var 6månader, som sagt det år fort han är snart 10månader!!

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Kikar in och önskar er en fin första advent. Som vanligt gillar jag fotona. =)

Kramar!

I huvudet på Caroline sa...

Tack detsamma!!
Kram!