torsdag 25 november 2010

08:a

Idag har hela dagen paserat och jag har bara jobbat med bilder samt haft en fotning...inget annat har blivit gjort!! Hemmet blir lite lidandes så innan jul och jag är så tacksam för att min kära familj ställer upp för mig och stöttar mig genom detta nu, annars skulle jag inte klara av allt!
Och ett stort tack till ALLA Er som berömmer mina bilder, det är så kul att så MÅNGA gillar dom, att Ni är så snälla och berättar det för mig! Det gör mig starkare och bättre som fotograf... för jag vågar lita mer på mig själv! Jag blir alldeles berörd av Era vackra kommentarer både här, FB och i verkliga livet! TACK NI ALLA SNÄLLA!!

I mellan varven idag med bilder på jobb fronten så höll jag även på med min kära kusins bilder... så här kommer ännu ett inlägg med fler bilder på en otroligt fin kvinna! Men håll ut för det kommer ännu mer senare....

KUSIN L!

Trevlig kväll på Er alla!!

9 kommentarer:

Angelica sa...

Åh du är så himla duktig!!
Korten är underbara :)
Och vilken fin modell :D

Kramar

Anonym sa...

Du har nog rätt! Pappa kommer att trilla av kontorsstolen om han ser bilderna...Hahaah Puss till dig duktiga du

Mirre sa...

Ohh fina bilder här med, sicken donna =D. Är ho från Avesta??

kramar

I huvudet på Caroline sa...

Tack Ni snälla för dessa rader men utan som sagt denna donna så hade jag inte klarat detta:)

Linda, ja som jag sa men skicka INTE skadeståndet till Bro Foto tack:O)
Puss!!

Mirre, hon är en 08:a;)

Kram och trevlig helg på Er alla!

Milla sa...

Du är helt ortolig duktig min vän!! Utvecklas för varje fotning. Det märks verkligen att du brinner för de du gör. Jag är imponerad! Riktigt fin modell oxå.

Kram kram från Milla

I huvudet på Caroline sa...

Tack min bästa vän!!! Puss på dig!

Mirre sa...

Hejsan, men tackar vad go du är. Tyckte själv inte det var något märkvärdigt kort, men ändå något intressant över det =D

ha en underbar helg
kramar

årstidens bästa sa...

WOW säger jag!

Supersnygga!

Kram
Linda

I huvudet på Caroline sa...

Tack Linda:) Stor kram till dig!