onsdag 27 oktober 2010

Världens bästa Milla, första delen av flera:)

Min kära vän var här på ett besök för ett tag sedan och då rövade jag in henne i Studion, hon är alltid lika vacker och lätt att fota... Tiden är knapp så jag hinner inte med alla bilder som jag fotar för min egen del, den mesta tiden går åt bilder som jag har fotat åt andra!



Men idag har jag hört buller och banka av min kille nere från källaren så nu är vi ännu ett steg närmare en klar studio(även fast det är långt kvar), ett steg närmare att öppna eget....och framför allt ännu ett steg närmare att kunna öka ut kundkretsen med ännu fler roliga och underbara människor som jag ser fram emot att fota!
...................................................................................................................................................................
Idag har jag varit på ännu ett återbesök hos farbror örondoktor och allt såg fint ut, min sjukskrivning är slut, börjar jobba på måndag och sen är det fritt fram att börja smygträna,varit ut på en promenad med stavar idag för någonstans måste man börja när man har varit typ liggandes på näst intill heltid i 3veckor! Imorgon väntar min första handbollsträning på länge:)
SKÖT OM ER UNDERBARA NI!

2 kommentarer:

Mirre sa...

Jättefina proträttkort och vad lovely att du kan komma igång igen =D
Kramar

I huvudet på Caroline sa...

Tack vännen! Det är skönt som tusan att vara igång igen! :)
Stora kramar!!