torsdag 28 oktober 2010

Du glada dag!

Idag har det varit en skön dag med lugn hemma i Bro, har endast avnjutit en lång promenad med dom två L... hade med mig kameran vilket var toppen för jag var på fotohumör, ville använda mitt nya stativ och känner att jag behöver öva på att få liv i bilden utan någon modell som hjälper mig!
Efter vi gått en bit från huset så vände jag mig om, där bortanför åkrarna såg jag VÅRAT hus och jag vart varm av lycklig....i bland måste man stanna upp och verkligen ta vara på LYCKAN, uppskatta den och visa den! Med ett leende på läpparna traskade jag vidare... med bilden i huvudet!

Tog in på en smal grusväg för att ta mig fram till älskade vatten:)

Ett flygfä for förbi;)

En gammal gubbe stod och inspekterade mig i fönstret och undrade nog vad jag egentligen höll på med... men knasigheten är medfött och den blir bara värre och värre:D
Kom äntligen till mitt vatten.... önskar graderna var högre så jag hade kunnat plurra lite...

Min kära lilla satt snällt brevid och kikade fram under huven:)

Hemmåt igen hittade jag detta....sepia och bruset passar ju perfekt:)

Promenad sällskapet!!

(flummiga)


Nu har Ni oxå tagit del av min promenad och mer övning åt naturbilderna:)

Just nu sitter jag och avnjuter en tonfisksallad mitt på sena kvällen, ska släpa mig till duschen... ta min plastmugg för örat och tvätta håret, måste ju det nu när jag har kommit igång med handbollen igen:) TRÄNINGEN VAR JÄTTE KUL men lite yrsel...
Imorgon tänkte familjen åka ner till gymmet och kvällsträna lite, haha kul för Lowe va??
Så tack och godnatt!!!

3 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh vad fina foton vännen, så härlig den är då mans er huset från sidan och såklart sista bilden på tre sötnosar också =D

Javisst fyndade jag lite =D
kramar

årstidens bästa sa...

Godmorgon.

Vilka fantastiskt vackra bilder.
:)

Jag hoppas ni får en fin helg.

Stor kram
Linda

I huvudet på Caroline sa...

Tack Ni goa!
Hoppas Ni oxå får en trevlig helg!
Massa kramar//C