fredag 27 augusti 2010

Godkväll mina läsare!

Här i Bro har vi haft fin besök idag, en dalkulla sladdade in på återvändsgränden och inte vilken dalkulla som helst utan underbara Milla... hon hade chokladhjärtan med åt mig oxå;)
Planerade lite inför morgondagen så Stora festen är inplanerad... det kommer bli roligt! Gick en promenad och var in till cityt och shoppade lite.
Och sen har svärmor och svärfar varit här och målat vårat staket idag, jag måste ha världens bästa svärföräldrar... för vi har ju inte direkt ett radhusstaket....

Och detta är bara på en sida, så snart väntar nästa:(
Idag kom även mitt beställda objektiv hem.... hihi... roligt... fotade lite då, alltid lika skoj!

Och ännu ett paket till mig kom... PANDURO!! en himla bra internet butik... så spännade saker för en småpeng... Som sagt även ängla vingar(tidigare bloggat om:))
Beställde hem massor, brödfat, vägg ord, hjärta, färg, fix till tackkorten mm...

Ljusdecko...

Kom även hem en till sak, fast det var igår... min kille kom hem med en släpkärra och inte en vacker sådan!! Både jag och Alice höll på att tuppa rakt baklänges.....

Hallo, min kille behövs ju nere i källaren, inte i garaget och mecka släpvagn:)
Här kommer oxå bilder på ingången ner till källaren, där det låg en gammal vedpanna och andra stora saker förr....

När du väl var isärkapade och bort plockade så såg marken och muren ut så här....


Jag och Mikael rev halva muren, grävde en trapp och sen gjöt Mikael, grävde ur och grävde en gång, samt bar runt en massa stor sten och småsten som gick bli ett stendrös samt målat och spröjsat dörren... undra hur många gånger under denna resa jag svor och sa att vi skulle flytta till lägenhet!?!?! Men vart ska jag då ha min studio? Nu har vi en ingång från källaren och grusgång från baksidan så man inte behöver traska över vår sida där vi har våran uteplats mm...

På fotosidan och PS sidan är jag färdig med Kristinehamn pojkarna, men jag har inte talat med deras mor om bilderna får läggas ut, men jag hoppas det så Ni inte missar dess söta pöjkar!
Men nu är den en annan sötis som är på G, min kära gudson, Nileo...


TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!!

6 kommentarer:

Lina sa...

Hej!

Va bra nya ingången vart! Så nu har du en alldeles egen fotostudio med ingång alltså?
Är det hos dig man ska boka tid då om man vill ta fina bilder på Wilmer med familj? :) Alla dina bilder blir ju superfina!

Trevlig helg! Kramar

Mirre sa...

Ohh vad fint ni gör det vid huset, så duktiga ni är. vad avis jag är på fotostudio, och så nytt objektiv också =D. Önskar jag hade pengar att handla det för. Måste ju förbättra min fotoutrustning =D

vad fina bilder du fotat, kalas =D. Förresten kan göra om den där etiketten åt dig så den blir trasnparant direkt förresten =D

Hoppas att det blir kul på festen

Du har en award hos mig
kramar

Berit sa...

Oj vad ni jobbar....jag blir trött av att bara läsa ;)

Mirre sa...

Hej, hoppas att ni hade det bra på festen =D. Ser fram emot foto sedan =D

Var så lite så, klart att du skulle vara med där =D
Kramar

Lina sa...

Jaha, så du ska dit och fota då eller? Ja men jag ska kolla och fundera lite på det då :). Det skulle va riktigt kul!
Hur mycket vill du ha för det?

Kram

Anonym sa...

Kristinehamnsmamman säger såklart jag till detta : ) Kram från Pernilla och tack för ett underbart tålamod med mina huliganer, hihi. Fin blogg du har!