måndag 30 augusti 2010

Award.....

Jag har blivit nominerad en
av gulligaste Mirre, så himla snällt...värmer att Du gillar min blogg!! En anledning till att man fortsätter blogga, när någon visar uppskattning!!

Om man får denna utmärkelse så ska man: Kopiera bilden & visa att man fått den. Tacka & länka personen man har fått den av. Nominera 7 andra bloggare & länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.

Jag vill ge utmärkelsen till:

  • Katarina, älskar att följa dina roliga äventyr och beskåda dina vackra bilder!
  • Anki, för att du är en tokig toppen tjej och alltid lika kul att följa din kreativitet!
  • Mirre, en otroligt fin blogg med väldigt intressant och blandad läsning samt super bilder!
  • Malin L, så att du kanske förstår hur mycket jag saknar dig och din vackra blogg så du börjar blogga igen:)!!!!
  • Malin Photo, helt gudomliga bilder som alltid innhåller bra idér och rolig rekvisita!
  • Sandra, en blogg som man inte kan släppa, den berör en djupt... och alltid lika fina bildkompositioner!
  • Lina, du har en rolig blogg med spännade läsning och en massa söta kort på din prins och fin inredning!!!

SJU stycken intressanta/ointressanta fakta om mig:

  1. Har ett alldeles för jobbigt kontrollbehov, vägrar att kolla bort även fast det är något jag hatar att se...
  2. Älskar mina underbara vänner och min familj, men jag dålig på att visa det, något jag ofta har ångest över... vill ju att alla Ni ska veta hur mycket jag uppskattar Er!
  3. Är ett städfreak, har skurat bort golvfärgen på vissa ställen, det är inte alltid bra att ha målade trägolv!
  4. Varje gång jag löper inser jag hur mycket jag hatar det men ändå plågar jag mig.... fattar inte hur någon kan gilla detta med att motionera när man inte kan ha med sig en boll!!
  5. Jag missar ALLTID allas födelsedag men minst en dag, ta det inte personligt men det är bara så jag är... FB har hjälpt mig lite nuförtiden men jag faktiskt helt kass!
  6. Smygprovar ofta mina byxor som jag hade när jag var som smalast i hopp om att kanske kunna ha dom en gång till... men alltid med samma resultat... får endast upp dom till höfterna!!! Hihi...
  7. Är en himla planeringsmänniska, vill ha allt ordnat i lååång tid innan, tex, festkläderna är fixade typ 3v innan... veta exakt hur lång tid allt tar... planerar dukning och ordning jämt igod tid samt besök hos vänner....

KRAMKRAM

7 kommentarer:

Mirre sa...

Tack underbara du för orden om min blogg, det värmer verkligen blir jätteglad.

Känner igen mig i städnojjan samt detta med att jag planerar lång innan hur det ska vara inför ngt =D

Tackar för omtanken, Bellmans veterinärbesök kan du läsa om i bloggen nu

kramar

Mirre sa...

Tack vännen du är ju goaste =D
kramar

han tigger mat av oss nyss så det var ju gott tecken =D
kramar

Malin sa...

OJ ! Vad GLAD jag blev när jag tittade in här! Jag har fått en utmärkelse och superfina ord från DIG, TACK!! Ja det är sånt här som verkligen gör att man vill fortsätta blogga, den tar ju lite tid iaf att hålla på med !

TACK! och KRAM till dig från mig!

Kattis sa...

Hej !!

Tack för de fina orden.

Kramisar

Mirre sa...

Hoppas att allt är bra med er
kramar

lilla angelyne sa...

Åh TACK för de fina orden!

Att jag gillar din blogg hoppas jag du vet också och du är en STOR inspirationskälla!

Kram

Mirre sa...

Hejsan =), hehe man tackar =D.Värmer att höra minsann =D. Ja, skratt Pernilla Wahlgren är det =D. Men haha, hon var enormt trög och pinsam igår =D

kramar