tisdag 5 januari 2010

Nytt år, nya tag...

2010


Det känns lite underligt men det är väl bara att vänja sig, för 2010 kommer det vara hela året:)
Skålade in det nya året med mina älsklingar Mikael, Melwin och Skruttan i magen samt Cecilia, Fredrik, Alwin och lilla pyra i Cecilias mage;)


Precis vid tolvslaget berättade jag lyckligt att jag och Mikael ska ha barn under det kommande året..... gissa om vi skratta för jag lät som om jag trodde det var en nyhet, sen hade vi ett skämt att köra med hela natten, samt skämtet Kicki:D


Dagen efter for vi till huvudstaden och hälsade på kusin med familj, åkte pulka och hade mys, lördagen styrde Audin mot Globen där vi skådade Disney on Ice..... Roligt, gissa om det var en viss Melwin som hade ögon obeskrivligt stora, såg enormt lycklig och förväntansfull ut!

Söndagen åkte vi pulka åter hemma i storvik, två fina pulkpojkar:
Igår åkte tyvärr Melwin igen, själv åkte jag till Nileo efter jobbet och hälsade på lilla söta pojken och hans lyckliga, stolta storasyster:


Bannade mig själv för jag glömde kameran hemma, riktigt dåligt!

Och idag är det idag och schemat är inte fullt men ändå har jag mycket kvar att göra innan Lilla Skruttan anländer:
  • Göra klart TV-rummet, Svärfar hjälper mig torsdag och mina föräldrar kommer och hjälper mig på Söndag, därimellan får jag fjäska för min älskling... egentligen så var ju matsalen hans jobb och TV-rummet mitt och matsalen är ju klar men inte TVrummet;)
  • Fixa klart Melwins första album hos pappa (vilket inte är så lätt eftersom jag inte varit med från början, lite dålig koll kan man säga)
  • Hjälpa Mikael med deklarationen på halva huset han sålde till mig under förra året.

Men jag är ju iaf klar med skolan, hipp hurra hurra!!!!!

Stora kramar på Er!

Inga kommentarer: