torsdag 7 januari 2010

Aha, vilken slöhög jag är, jag donar, pysslar lite här och där men pyser mestadels bara runt! MEN vet ni hur skönt det är, ja jag gillar det verkligen! Att jag inte insett det tidigare;)
Jag går mycket av min tid runt och ler och betänker hur lycklig jag är!
Tack alla ni som gör mig till den lyckliga jag är idag! Mina älsklingar, mina kära vänner och min underbara familj/släktingar!!!
Listan som om vad som skulle göras innan Skruttans anskomst har minskat men ja i min takt, Melwins album är på G, nästan halv klart! Den svåra delen så att säga!
TV-rummet är utplockat, virke införskaffat och helt på gång nu:)


Julen är utplockad, riktigt skönt, mysigt med julsaker men jag tröttnar då på tok för fort.... Nu är det åter i mina färger!

Idag har jag varit in till Gävle, hämtat hem vår nya vagn och bilbarnstol:


Sittdelen har jag hunnit ställt undan, jag är riktigt nöjd med vagnen, rullat runt lite här hemma, hihi!
Annars så känner jag mig rätt bra förberedd nu, kläder, småsaker och skötbordet är klart nu! Bara en skötväska som måste införskaffas, snart snart:)


Melwins pall står neranför oxå, han har lärt mig att byta blöja;) Gullunge, han visade på nallen sin!
När jag väl var inne å fotade i Skruttans rum så passade jag på att fota flodhästen hon fick av sin älskade far i julklapp..... hihi!

Nu är min kille åter hemma från träningen så nu ska vi kvällfika och sen krypa ner och mysa lite!!! *LOVE*
Kram på Er

1 kommentar:

Lina sa...

SNYGG vagn! Verkligen! Där kommer lillan (jag säger väl det jag med eftersom du är så säker ;)) ligga hur bra som helst.

Gud va jag längtar till första vagn-prommisen! MYS!
Hoppas att det kan bli lite mildare ute snart så man vågar sig ut med de lilla livet på en promenad, när han väl har kommit ut det vill säga :) Han lär ju göra det å!

Ha en bra dag och trevlig helg! Kram