söndag 10 januari 2010

Helgen börjar närma sig slutet och endast en film och lite glass med marräng återstår sen är det snart måndag, usch mig vad tråkigt!
Jag vill ju vara hemma och måla så TV-rummet blir klart snart men som sagt man kan ju inte alltid få som man vill;-)

Helgen har sprungit på som bara den, lördagen var en riktigt Avesta dag, lunch hos mor och far, handbollsmatch i kopparhallen(fick träffa Malin m familj, skoj) och kalas hos kära syster där jag fick träffa två av mina favvisar, Nellie och Nileo. Grattis syster i efterskott!!!
Sen hade vi pizzakväll och struntprat hos Petra m familj till sena natten för en annan som är gravid och ganska kvällströtter... hihi men trevligt var det!

Söndagen har jag tillbringat på träffen i Gävle, kollat på min kille när han storspelade i målet;) Det är min bara min kille det, jag är världens lyckligaste jag :-D

I morse var jag och Lillen ut på en promenad, har haft lite ångest över att min kamera har legat för länge, men jag har ingen inspiraton att fota eller nej förresten jag tror mer det beror på att jag har latat till mig, mycket bök för att få fram studiosakerna och ute är jag för bekväm för det är så sablans kallt att ha med kameran och fippla med inställningarna när man bara vill in i värmen men idag så tog jag med den, ha vad trodde jag, Bra bilder? En oengagerad fotograf och en hund som inte vill vara med på bild! Nej, inga bilder som är att skryta om men det blev iaf någon:)


Kram på Er!

Inga kommentarer: