onsdag 30 december 2009

Tiden går himla fort när man har lov:) Skönt att vara hemma men jag kan inte säga att vi slöat för det.... Melwin kom till oss i måndags, HÄRLIGT! Full rulle!!!
Måndag så var det snöstorm ute här i Bro men det hindrade inte oss tre snögubbar från att åka skidor:)
Melwin fick skidor i julklapp av farmor och farfar så han var lycklig över att få åka lite, jag ladda fram mina raceskidor,nya och knappt använda för första gången i år eftersom jag inte anser mig som en smidigskidåkare denna vinter, så snowboarden den lär väl stå hela vintern i garage:)
Även en haltande Lillen var med ut en stund...
Tisdagen åkte vi till Avesta, JAG GJORDE MITT SLUT PROV I SVENSK LITTERATUR, skönt och helt klar nu, VG i kursen så tummen upp för mig, får se om jag hoppar på något mer änme senare för fullärd blir man ju aldrig.
Sen hälsade vi på hos Nettan och Affe... fick god mat och mycket fikabröd, tummen upp för dom!!!
Melwin mös i soffan med hundarna:
Tog en eftermiddagsrutt upp till mor och far, även där fick vi mat, bortskämda;)
Melwin och pappa bråkar som två tokar, oskiljbara...
Även Nellie var där eftersom hennes päron var på BB i väntan påNileo skulle komma:):)
På kvällen kollade Melwin på sin nya bärbara DVD som han fick i julklapp från min mor och far! Vi är väldens lyckligaste eftersom dom tagit till sig Melwin till fullo och ser honom som vilket annat barnbarn som helst!!! Tummen upp för väldens bästa föräldrar!!
Idag har jag varit i Valbo hela dagen med bästa Milla, shoppat barnkläder för hela slanten, misstänkte att det var dax nu så Skruttan skulle slippa åka hem i bara overall:)
Grabbarna har varit hemma hela dagen och arbetat, farfar har varit här och dragit in ny el i matsalen!!! KLART, duktiga Anderssons pojkar!!!
Imorgon är det kalas för gamlingen bror Magnus sen på kvällen kommer Cecilia, Fredrik och Alwin och firar nyår med oss, på fredag åker vi till min kusin och på lördag är det Disney on Ice i Globen..... jag undrar om det är jag eller Melwin som är mest förväntansfull????????????

Hoppas ni oxå har det bra i kylan, kram på Er!

2 kommentarer:

Malin sa...

Vad mysigt ni har haft det. Vi är också låånglediga, börjar igen den 11/1. Ska erkänna att jag också har köpt babykläder :). Ett set för BB och en overall.
Hoppas allt är bra med er och hoppas vi ses på Brovallens hemmamatch. Kram Malin

Lina sa...

Ja jag blir så glad när jag går in i rummet, skulle kunna sitta där inne och bara kolla hur länge som helst :P

Men, ni har ju så jäkla fint hemma! Tycker inte att du ska ändra nånting alls på din stil :)

kram