fredag 22 januari 2010

Gravid....

..... ja för alla oss som inte vet/fattat att jag är gravid så kan jag härmed intyga att det är helt galet sant.... sanningen smyger sig på mig, närmare och närmare!!!
Jag blir bara tjockare och tjockare, osmidigare och osmidigare men det går väldigt bra ändå! Det som slog mig idag är att det jag saknar mest är mina jackor, hihi!

Resten kan jag ju nästan ha allting, vissa byxor, dom flesta tröjor och alla skor men jacka, nope. Nu har jag gått i Mikael sport jacka i ett x antal veckor för det är den enda jag får igen:( och detta resulterar ju i att jag inte kan använda mina skor pga av jackvalet, hur fint skulle det vara med sportjacka och klackisar???
Nej, mina klackar är oxå något jag saknar!!!

Men snart är det över, hoppas magen kan försvinna så pass så jag kan använda lite jackor:) Har många många fina vinterpälsar (jackor) som ligger och dammar och skriker efter att få komma ut en sväng, som sagt alla vill ju rastas!

I morgon är det precis en månad kvar, hurra hurra! Men som jag flaxar och far med pensel, skottverktyg och pulkor så är kanske snart Skruttan här, jag har ju bokat den 14februari, hihi...... och Mikael han säger en kille den 27februari, lite oense där men då förklara jag för honom med vänliga och tydliga ord; Då får vi helt enkelt två;)

Vår kärlek är förevig och problemen är oftast väldigt små så då måste vi ju hitta på nå att vara oense om eftersom inget förhållande fungerar ju utan problemlösning!!!!
Lika så om hur stor min stjärt har blivit, jag fick faktiskt plats på stjärtlappen som jag köpte åt mig och Melwin, tro det eller ej men för 3veckor sen for jag ner för Storviksbacken på lappen men huga vad jobbigt det var att hålla upp fötterna men stjärten fick plats och det var det viktigaste..... Mikael hade fel;) ;)

Ha nu alla en riktigt trevlig helg!

Kramkram C m familj

Inga kommentarer: