måndag 25 januari 2010

Du härliga måndag...... ännu en ledig dag.... det är himla skönt att vara ledig!
Ringde till min kära arbetskollega igår å hörde hur det hade sett ut i helgen med jobb om det fans tid för mig att ta ut lite komp, jovisst lugna puckar! Ringde bossen och javisst lugna puckar:D
Så här är jag, hemma sitter framför datorn väntar på att golven ska torka efter skurningen så jag åter kan gå ut i köket och äta mig en bit mat för att sedan sjunka ner djupt, djupt i min kära bok som jag köpte igår, Farlig utsikt!
.
Framåt kvällen tänkte jag plocka fram fotostudion igen för denna vecka är det fota som står på schema, ska bli skoj.... synd bara att jag inte är så smidig bakom kameran... haha!
.
Bilder från TV-rummet kommer senare, börjar se en ljusning där inne, min kille har slitit hårt i helgen, i morgon kommer mina föräldrar och pappa ska hjälpa Mikael att lägga golvet, är ju lättare när man är två och en annan kommer ju inte ner dit;)
.
Ha en bra dag alla mina läsare!
Kram till Er!

Inga kommentarer: