onsdag 16 december 2009

Ingen bra människa idag....

... Idag är det inte tummen upp för mig, varit en riktig tjuris och tagit allt negativt! Fy på mig....
Varit ledig från jobbet för att mitt prov ska vara inlämnat idag. Men eftersom min dag inte har varit allt för bra så är jag absolut inte klar ännu så jag skjuter upp sista uppgiften med att skriva en utredande uppsats om manligt och kvinnligt i 1900-talet litteratur, den får bli inlämnad en dag för sent! Ibland får man vara en dålig person, det är alla någon gång i livet!

Ha en bra kväll, själv tror jag att jag ska lägga mig på soffan pch tjura ett tag till;)
Kram på er!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej Carro, tänk vad man kan hitta när man "surfar" runt...:-) En till som jag känner som bloggar och dessutom lika FOTOTOKIG som jag.......:-) Hoppas att allt är bra!!! Hälsa storasyster också....kram Malin