tisdag 15 december 2009

Igår kom Melwin till oss, KUL! Men mindre kul att kvällen inte blev en sån toppen kväll som vi brukar ha på måndagar när han kommer med massa lek och bus!
Grabbarna var på dagis på lucia på em sen kom dom, farmor och farfar hem och åt lite mat, Melwin var som vanligt glad när han kom hem igen men ögonen var blanka och han blek.... Vi började äta och vips så somnade Melwin vid matbordet!! :(
Så sliten/sjuk och himla trött var han.... tråkigt vi ville ju leka alla tre (fem)
Idag är grabbarna hemma magsjuk/lite feber/ förkyld och sliten är Melwin, stackarn!!! Han har redan hunnit ringt 2ggr och frågat om jag snart kommer hem;) Gullis!!!
Nog om det, helgen har paserat och mycket trevligt har hänt, Stockholm, hundutställning och en trevlig 50års fest! Sist men inte minst utan det viktigaste;MYS PÅ HOTELL MED MIN KILLE!!!!!
Festen, kul att träffa alla släktingar och speciellt min kära kusin:)
Stackars dom hade sällskap av riktiga partypinglor med magge och nykterister.... haha systrarna tjockis:)
Sen har det hänt det lite hemma oxå, en lampa har kommit upp i trappen:)
Sen har jag bäddat i Skruttans säng med grejjer som jag fått kusin med hjärtan:)
Kram på er!

4 kommentarer:

Lina sa...

Du är verkligen 100 på att det kommer ut en liten tjej? :P
eller har ni varit och kollat nu?

Kattis sa...

Hoppas grabbarna kryar på sig snart.
Verkligen fina bilder på barnen. Kram

Anonym sa...

Fina kort Carro!! Är olle nå sööt eller?!// Petra

Malin sa...

Usch då, hoppas killarna blir pigga snart och att du slipper bli sjuk. Kram