fredag 18 december 2009

Fredag idag, skönt det är! Provet inlämnat.... en dag försent men bättre sent än aldrig:) Hoppas inte på det bästa resultatet men kursen i sig kommer nog gå åt det godkända hållet iaf, snart är den helt slut!!! Slut på pluggandet och mer tid åt familjen och fotandet!!!!!
.
Lovade mig själv att inte fota något mer innan jul eftersom det är tajt med tid ändå nu innan jul när allt ska donas, en matsal full med rust på G och ett ämne som ska sättas slutbetyg i... MEN min kära syster frågade snällt om jag kunde knäppa lite magbilder på familjen Gabrielsson och några på Nellie, snäll som man är så kan man ju inte säga nej, haha! Nu fick jag ju ett tillfälle att plocka fram hela studiopaket och sätta upp bakgrunden igen;) Kanske kan göra det någon dag innan så kanske jag RÅKAR fota lite innan! Ja, jag vet..... men det är svårt att vara därifrån just nu! Vill jag vill.......
.
Matsalen som är i full gång är nu helt klar med all snickeri så nu är det bara målning till tusen som är kvar, fondvägg, tak, golv, murstock och lister! Min kille har varit jätte duktig, själv har jag ärligt inte lyft ett finger i detta rum så jag lovade honom igår kväll att i helgen ska det målas av hela familjen!!!!! Så i eftermiddag och i på söndag blir det målar dagar. Imorgon tänkte vi bege oss till Valbo och handla dom sista julklapparna, jag får en känsla av att vi inte kommer vara ensama där:D

Sist men inte minst, Melwin är på sluttampen på bättringsvägen, mycket sömn och försöken att vara lugn, vilket inte alltid är lätt för en lycklig 3,5åring, har gjort susen! Puss på honom! Men vi hoppas över badfredagen idag så han får bli helt frisk..... det är ju jul och andra roliga saker snart som han vill kunna delta i!!

Ha en bra helg alla mina vänner och andra läsare där ute!
Stora varma, vita julkramar i den isande kylan till Er!
Caroline

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för det fina julkortet! Du är så duktig! Kram Malin