fredag 30 oktober 2009

Kära läsare!!!

Idag är det FREDAG, ni vet vad det innebär..... veckans absolut bästa dag och en lycklig Caroline som ska hem och ha fredagsmys:) Snart......
Men innan dess måste jag väl ta tag i alla buntar här på jobbet och alla rapporter som ska skickas innan helgen, huga huga!

Fotade i Lillens nya rum i går efter jobbet, annars vart det mestadels pluggandes med en pepparsockerkaka i ugnen! Prov idag!:(
Lillens rum före eller kanske mer som ett förråd då... nu när jag ser tillbaka på bilderna minns jag inte ens att vi hade så mycket saker där inne och då blir jag rädd vart alla grejjer tagit vägen???;)
Efter vart resultatet mycket bättre tycker jag även fast jag fick hoppa över vitt eftersom en stor, svart, lort hund och ett hundrum som är romantiskt vitt inte den bästa kombinationen eftersom han har tendensen att slänga ifrån sig skiten:) Men han är gooo för det!!
Ännu fattas det saker:
  • En säng till Lillen
  • Fönsterbräda
  • Krukor till fönstret, ska till Owes i helgen
  • En lampa som är vackrare än nödlösningen vi har nu, hoppas vi hittar något i helgen, men jag har ingen aning om vad vi söker....
  • Sakerna som ska upp på hyllan, skrivbordsgrejjerna
  • Kanske något på väggarna
  • Sista prickarna över i:et

Nu måste jag arbeta! Ha en skön helg!!!!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Eran hund är alldeles för bortskämd, eller så har ni för mycket pengar som ni inte vet vad ni ska göra av. Jag tar gärna lite :). Trevlig helg, kraaaaam

Lina sa...

ÅH vilken fint rum Lillen har fått! :) Nu vart Buddis aaaavundsjuk :P

Kram på dig!