torsdag 29 oktober 2009

I morse så tänkte jag snabbfota lite i Lillens rum som nu är på plats, eller ja duttas i med lite färg och in med saker samt upp med krukor och lampor i fönstret är det som saknas..... men väntar på att fönsterbrädan ska komma på plats oxå:)
MEN tyvärr vart bilderna rent utsagt för djävliga, för var gång jag använder min kompakta kamera blir jag mer och mer irriterad och besviken över kvalitén på bilderna.... USCH!! Så nu står en kamera högst på önskelistan!
Tänkte ialla fall vara lite snäll och ge en bild, så man kan få ana en förändring:)
Men jag måste rusa till jobbet, min lunch är slut och mitt hektiska och kaotiska jobbliv fortsätter, ja undra när denna tid kommer vara pasé??
Lillens rum (eller var det var) innan:
Efter, samma vägg:
KRAAAAAMMMM!

1 kommentar:

Kattis sa...

Hej !!!

Hade tänkt att ha kameran med & fota när jag planterade med det tokregnade när vi åkte iväg.
Nu ska jag vara längledig & ha det skönt, syns på månd.

Kram