onsdag 28 oktober 2009

Jaså!

Inget blir som man tänkt sig, ibland till det sämre men förhoppningsvis för det mesta till det bättre... Igår när jag kom hem så tjurade gubben där hemma över att listerna inte torkat så vi inte kunde göra klart i Lillens rum, själv tyckte jag det var rätt skönt för jag var väldigt seg... men det vågade jag ju inte nämna!;)
Så äntligen fick vi lite mys i soffan och kollade på en film.... det var mysigt att få ligga still med min älskling och bara ha det bra!
Idag efter jobbet ska jag träffa underbara Milla, vi ska äta en sväng på apberget och innan de ska jag och pappa köpa lite lister till vitrinskåpet jag köpte som är under ombyggnation!!! Spännade när det blir klart, det ser jag fram emot!

I morse var jag as trött(somnade tom på tåget hit) men under min vandring genom maskin så kom jag på att D-laget hade jobbat natt och A-laget ska jobba FM vilket innebär att några av mina bästa vänner är uppe i omklädningsrummet, gick förbi och fick en snabb date med Petra, Jennica och Cecilia.... GUDOMLIGA!!!
Ha en alldeles perfekt dag alla!!!
På återseende...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önskan; Vill se en före och en efter bild på vitrinskåpet. Kram Malin

Milla sa...

Tack för idag gumman. Även om de bara blev en kort sväng :)Pga av mitt minne... Puss

Petra sa...

Puss!