tisdag 27 oktober 2009

Filmen igår.....

ha trodde jag ja, nej nej ingen movie igår.... Min käraste hade fullt upp med att kolla på innebandy match på TV och jag insåg att min kropp ville igång efter en dag i liggläge så jag pysslade lite istället och kröp direkt i säng, hoppade över soffan och innebandyn, KONSTIG;)

Det enda jag kom på just för stunden som jag var sugen på att dona med var Skruttans blivande rum... och ja jag vet att det är tidigt men hur gör man när man inte kan hålla sig längre då??????? Malin??????
Limmade lite prinsessor på krukorna i fönstret, om det nu mot all min tro blir en kille, kan man inte ha prinsessor på krukorna då??
Satte upp sänghimmelen oxå, fick vänta på hjälp i pausen i innebandyn för jag nådde inte taket:)

Sen krokar bredvid sängen, inte vet jag om man kommer använda dom men de är ju gulliga iaf, måste måla skruvhuvudet vitt oxå..... senare;)
Och som jag skrev innan helgen så hade ju mamma såklart med sig presenter, till både mig, Mikael, Melwin och skruttan, detta fick bäbisen:
Gulligt va? Duktig min mamma!!!

Även Melwin har fått massa presenter av sin farmor och farfar i helgen, fina kläder, stövlar och en ny väst eftersom den gamla bara glöms bort hela tiden! Omtänksamma!!!!!
Idag ska vi dona med sista på Lillens rum så hoppas på att kameran hinner fram så kommer det kort i morgon, före och efter bilder!
KRAM

2 kommentarer:

Berit sa...

Klart du kan ha prinsessor på krukorna....är inte pappa prinsessa??!! hihi

Kattis sa...

Hej !!

Tråkigt med källaren, jag som hade tänkt att vi kunde fototräna lite.
Hoppas du är piggare.

Kram