måndag 2 november 2009

Halloween?

Har det varit Halloween i helgen?? Haha, nästan så att jag missade det, jag visste men brydde mig inte mycket om det, kanske pga av att Melwin inte var hos oss denna helg!?
Mikael hade totalt glömt bort det iaf, för igår kväll frågade han var det halloween i helgen nar jag sa något om att mina vänner hade varit på halloweenpartaj!!!:)
Vi har varit inne i huset, varandra och framtiden denna helg och mysigt har vi haft....!!

Fredagen donade vi lite hemma, Mikael var nere i källaren och jag pysslade med annat men fatum är att jag minns inte riktigt vad vi gjorde i fredags?? Hmmm minnet börja svika redan vid 25års ålder...o´boy!
Lördagen åkte vi in till Valbo, handlade massor eller jag tyckte inte vi hade så mycket med oss hem men vi hade spenderat massa pengar iaf! Som vanligt!
Söndagen var den kreativa dagen, Mikaels pappa kom och och drog sista elen i Lillensrum och sen var det finjustering som gällde i rummet, fönstret blev klart:
Lampa och krukor införskaffade vi i Valbo.... och hjärtkransen som hänger i fönstret gjorde jag under dagen! (Jennica, avis? Beställning?????Hihi)
Mikael satte upp en taklampa, oxå ny efter besöket i Valbo:
Monterade (jag själv, stolt) upp magnettavlorna ovanför skrivbordet:
och ställde in Lillens nya säng som han totalt bojkottar.... buuuhhh;)
Förövrigt så rev Mikael ut det sista i källaren så nu är det klart med det så nu ska det bara få torkas:(
Jag pysslade med allt och inget när han var där nere.... Gjorde flera kransar, två lika som jag ska hänga på mitt nya vitrinskåp NÄR det är klart....
Smygkik på vitrinskåpet:
Satte upp krokarna i Melwins rum som legat där och väntat sen vi målat om hans golv, och målade även i spikskalalrna i skruttans rum när jag ändå var i farten...
Gjorde en tavla med hönsnät till Skruttans blivande rum, den vart jag nöjd med fast egentligen vet jag inte vad den har för funktion, men behöver allt ha det??????
Samt ett stort hjärta som jag satte upp i rummet oxå....
Och två lyktor som jag köpte i Valbo, vet inte vart jag ska ha dom men fina var dom:)

Sen ett litet gardinbyte i sovrummet, det var ett tag sedan men kameran i högsta hugg så fastnade dom oxå:)

Så nu är Caroline helt färdig och slut, tråkigt med måndagen men ikväll ska jag och Kattisförsta delen av fotokursen i Gävle, lääängtar!!!!
KRAMKRAM!!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Oh vad fint du gör! Tavlan med hönsnät var skitsnygg! snor nog din design där :).
Kram från malla

J sa...

Fiiiinfint hjärta Carro VILL HAA=)=)Du är så duktig!
Å Lampfoten om den är från Oves så kommer jag nog på en gång ha ha!!

Jättefint har ni fått i "nya"rummet oxå!

PussPuss

I huvudet på Caroline sa...

Malin, sno min design du så kan jag med gott samvete sno några av dig:) Fast det har jag ju redan gjort, tex, texten:)

Jennica, jag kan göra dig ett hjärta men min ståltråd är slut nu... ska handla när jag kommer ihåg det:) Lampfoten är självklart från Owes, 249:- inkl en ful skärm... Haha
Kram på er!

Lina sa...

Ni har så himla fint hemma! Jag tycker verkligen att den stilen du kör med är så himla fin, vacker.

Kolla! Lillens rum vart ju riktigt tjusigt tillslut. Haha, så han gillade inte sin nya säng? Det kanske kommer :)
Skruttans rum ser ut som en dröm det med.

Ja, nu är lill-killens rum SNAAART klart. Bara den där förbannade fondväggen kvar.
Ja, lite sött blir det allt. Färgglatt om inte annat. Men det blir bra, man blir liksom glad när man går in där :)

Ha en bra dag! Kram