måndag 28 september 2009

Ifall jag visste

att min måndagsmorgon skulle starta så här så hade jag kastat klockan i väggen. dragit upp täcket över öronen och sovit vidare, vidare tills min morgon skulle ha starta BRA!

Från dörren ut till bilen hann jag tappa bort mina husnycklar som jag låst dörren med 3sek innan, men tokmörkat var det vid halv 5 så inte såg jag några nycklar inte.... kanske Mikael snubblar på dom när han traskar till jobbet senare på morgonen!
Kom ner till tåget, insåg att min plånbok vilket inkluderar mitt pendlarkort oxå inte ligger i väskan, snurrar en sväng i huvudet om vad sjutton den kan vara.... finns inget minne om vad jag kan ha lagt den:(
Så nästa problem blir att få åka med till tåget utan varken pengar eller biljett.... men nu är jag ju här så det gick rätt bra iaf....puhhh tur!
Över till roligare saker, HELGEN!
I lördags morse kom Milla och hennes syster förbi hemma hos oss i Bro, trevligt.... husvisning och lite kaffe innan vi styrde mot Avesta... Fick en inflyttningspresent av Milla, ett fint fat i hjärtform, FINT VA?

Vi landade i Backa hos mina föräldrar vid lunch tid, lagom till god mat.... minglade ute på landet ett tag innan det var dax för mig och Mikael att åka till Camillas partaj, trevligkväll med gooood mat, TACK SNYGGINGEN CAMILLA!

Söndagen så åkte vi till Nellie och hälsade på lite... hon vart glad!

Så sjukt söt....... och Melwin donade lite med alla hennes leksaker, alltid kul med andras saker!

På vägen ut till stugan så stannade vi till i mor och fars garage i staden, pappa startade upp mustangen för att Melwin skulle få åka... jaja han var ju stöddig innan motorljudet i garage dånade och sa då..... -vill inte åka, den låt såååå illa:) Gulligaste killen klev in efter ett tag och en riktigt skeptisk min....
Här kommer 3grabbar(2gubbar+1grabb) tillbaka från raggaturen genom Avesta:

Mamma och jag fick inte åka med;)

Sen på eftermiddagen var det namngivelsefest för Sammy, Ninas lilla söta gullunge:) Smaskigt fika och trevligt sällskap( alla mina kära vänner på ett och samma ställe)

Det var vår helg, sen på söndag kväll var det sooooofffffannnnn, skönt!
Nu är det dator och arbetsuppgifter, mindre skönt!

Kram!

3 kommentarer:

Kattis sa...

Ha, ha har du oxså blivit en riktig blondin ??!!!! ;-)

Mike Ass sa...

Jaså, du har också en blogg! Fint hem ni verkar ha, men var är alla dramatiska och livliga färger? :)

I huvudet på Caroline sa...

Kattis, man blir som man umgås:) Haha....
Nå fina ställen i Gävle som man kan fota idag? Kanske ska ta mig en tripp dit?

Assar, dom är lite här och där i garderoberna;)