fredag 25 september 2009

EN liten i magen!!!!!
Igår var vi på UL, spännande och det var verkligen ett liv där inne, var ju skit skraj innan vi åkte dit, Mikael fick nog höra ett och annat med mitt dåliga humör som inte alls blev bättre när jag var helt skräckslagen och livrädd;) Tur att vi älskar varandra så starkt så han står ut med en BA som mig.... Puss på dig hjärtat!

Ja och till Er alla (bla Jennica) som skrämt upp mig att det skulle vara fler så var det bara EN, en liten krabat som jag självklart TROR mig veta är en tjej... så innan någon eller tjejen som kanske skulle kunna vara en kille motbevisar annat så är det en liten skruttan i min mage! :-)

Annars var jag på fotkurs igår kväll igen, kul och i natt har jag inte sovit en blund för till nästa och sista delen nästa vecka är det en fototävling så gissa om planereskan Caroline har grubblat!!!
Ha en trevlig helg!


Oj, bilden får inte glömmas, visst syns det att det är en tjej, HAHA! (kanske på näsan:))

Inga kommentarer: