tisdag 29 september 2009

Idag gjorde jag det....

inte bokstavligen slängde klockan i väggen men jag stängde av den drog täcket över huvudet och sov vidare och på tok alldeles för länge.... MEN DET VAR SKÖNT!
Igår var jag mestadels bakom kameran, men oxå framför..... Mikael skrattade ut mig för jag var en sån mupp!:)
så bidraget till min hemläxa är gjord, fototävlingen börjar oxå bli klar men det är ju hemlig så den kommer ut här efter den stora finalen på torsdag!
Hemläxan rörelseoskärpa med bildkomposition, gyllenesnittet och fågelperspektiv

Sen på kvällen så lassade Mikael tusen gånger tusen kärror med ved och jag bredspacklade inne i Lillens rum, skönt och komma igång men vad jag svor sååå tråkigt att bredspackla ju och jag är ju faktiskt rätt rutten också!
Sköt om Er!

Inga kommentarer: