onsdag 30 september 2009

GODMORGON!

En nyvaken Caroline som kollade sig för första gången i spegeln på morgonen när hon kom till jobbet:

Hade helt glömt bort min färgning igår, så med chock och ett litet skratt åt mina som vanliga hemmapul så insåg jag att färgen ännu inte förändrats sen igår kväll.... fortfarande gröntgrått där mitt allra ljusaste hår var innan! Tro det eller ej Askblond färgade jag det med, jo hej du var blond jag är?! Hade blivit nöjd om det inte dom gröna slingorna hade satt toner i mitt hår:)
Men färgning idag så är jag väl orange i morgon sen på torsdag efter färgningen så kanske det blir bra, om jag har någe hår kvar!!! Haha

Igår var Emma, Camilla och jag å hälsade på Cassie och hennes prinsessa, så söööt! Men lite trött så näst intill inget bra kort på henne! Men ett iaf som var bland dom bättre och det var när hon hade mössan på sig som hon fick av oss+ett Tomas Sabo armband!


Annars är det inget mer jag har att skriva om idag förutom att jag saknar min älskling <3 för jag träffade honom inte på hela dagen igår då han hade borta match! och när han kom hem vid halv 12 då yrade jag bara i nattmössan!;)

Stora kramar!

1 kommentar:

Kattis sa...

Hej !!

Gillar inte du gröna slingor ???
Jag tror att det beror på att ni har egen brunn, vet att syrran oxså har blivit missfärgad någon gång & att frissan sa att det kunde bero på det.
Lycka till med vidare färgning.

Kram