fredag 18 september 2009

Fredagen är här!

Skönt är det... med ledigt! I morgon tänkte jag soooova länge!
Idag har vi eller menar Mikael kört in ved och jag har städat upp i Lillens rum (för att kunna rusta) och röjt i källaren!

Gårdagen va en toppen dag, beslutade mig för att sluta vid tre för att hinna hem till sötaste Nellie, syster och Jonas en sväng innan min fotokurs!
Väl på besök på Svalagatan så var ingen hemma, hade cyklat till dagis för att hämta hem Nellie, fotade lite hos dom, Nellies fina lekstuga:
Systers fina dekoration:
Lite mer av fina blommor som det finns gött om:
Sen kom den sötaste tjejen på gatan hem, hur gullig är hon inte när hon kommer springande mot mig, så lycklig, så glad och en obeskrivlig livsglädje....
Gulligaste..... hon är sååå go:
Vi läste lite bok och hade skoj....
Sen knäppte Jonas på min och Lojsans mage... undra om sis är i vecka 26typ kanske? Och jag i vecka 17... bilderna säger oss vilken som kommer bli fet som en sten:)
Söta bilder va? Lite kul att få bilder på magen samtidigt!
Sen var det åter snuttan som ville vara på bild, hon älskar min kamera....
Vid fem tiden åkte jag till fotokursen, riktigt rooooligt! Jag längtar till nästa gång men lite läxor måste göras tills dess!
Får inte glömma att berätta att jag fick tillbaka mitt SVlitterarur prov idag, MVG.... jippy, faktiskt stolt!(det får man) sen att jag oxå äntligen har planerat ner blomman jag fick av svärmor Alice i veckan, vacker och det blev vackert:
Tack snälla du!

Nu är det kojs som gäller! Ha en skön helg nu alla så är det åter på måndag!
KRAAAAM

2 kommentarer:

Oss.... sa...

Rund och Go heter! Tur för Micke som får så mycket att tycka om!! Du är så Perfekt Carro!!
Duktig är du med Korten också!!
Ha en bra helg!!
Kram

Malin sa...

Så söta ni är, men du kan räkna fel du Carro. Du har legat en vecka före mig hela tiden och nu plötsligt ligger vi lika? hmm, kanske är tur att du ska på ultraljud :). Ta det lugnt i veckan, bebisen måste vila. Kram Malin