söndag 20 september 2009

Hemläxan....

Söndag kväll och jag sitter och tittar i genom mina bilder som jag knäppt som hemläxa och plötsligt inser jag att jag inte är så nöjd med många, 4st skulle vi göra; rörelseoskärpa, frystbild, lång skärpa och kort skärpa med ett tema!
Valde VATTEN som mitt tema med tanke på hur vi bor, runt åar och bäckar små:)
Så endast en bild är jag nöjd med, min rörelseoskärpa bild:

Sen tror jag att bilden med kortskärpa får duga, det suddiga bakom rönnbären är vattnet som forsar...
Kanske en gnutta för ljus?

Idén till en frys bild finns men jag har ingen som kan hjälpa mig med att vara en andra hand som behövs idetta kort, men hoppas Mikael har tid i morgon innan mörkret kommer, annars kommer ju Melwin tillbaka till oss i morgon och när det gäller vatten är ju inte han omöjlig:)

Nu ska jag slöa lite till, för det är det enda jag gjort idag så det tänker jag fortsätta med, SKÖNT!
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder!!! Proffset ;)

Kram Camilla