söndag 16 augusti 2009

Du käre lille semester.....

... det är underbart om det inte vore för att jag måste ligga in och plugga, prov i morgon:( Behövde lite vila från tänkande så jag hade planer på att fatta tagenterna!

I morgon ska jag och Cecilia åka till Huvudstaden för att hälsa på Johanna och fira henne lite sent men för att hon fyllt 25År!
Sak bli skoj att ses igen efter en väldans lååång tid och få umgås i den stora vackra staden..... tre yra:)

Första veckan som gått på semester har varit full med äventyr, först var vi alla tre till gräsö: (alla fyra, Blaze var med)
Efter en dag där kom Roger, Ellinor och Saga samt Magnus och Katarina som possitivt överraskade, vi bada (bara jag halva ellinor och självklart barnen, grillade och spelade något orättvist spel som visst kallas för kubb... haha... Himla trevlig resa! Tack alla resenärer som medverkade i denna roliga tripp!
Bad tajm..... tacka vet jag att vår kamera inte fick in mig i bild eftersom jag bara blir rundare och rundare;) Ska inte klaga än för värre kommer det bli....



Sen på kvällen grillning och umgås med en goood efterrätt som husbil M och K stor för, självklart! Nästa gång jag fyller ska jag önska mig en hel års bakning av Katarina i present... mums! Hihi vad tycks om det Kattis?



Kusinerna hade sin lilla egna picknick:

På vägen hem så åkte vi över uppsala som planerat och hälsade på Angelica och VIOLA!!! SÅ HIMLA SÖT!!!!!!!!!!!!! Stela jag höll i henne, hon luktade så underbart gott och snart är det våran tur;)

Sötaste tjejen i Uppsala:


På kvällen när vi var hemma så kom Lousie, Jonas och lilla Nellie på besök.... dom sov över, vi busade, åt tacos och hade mys.... dagen efter så åkte vi lite båt, himmelens vad kallt det var:

Solen sken och kapten var glad:

Denna vecka som kommer är det sista veckan MIN tjej bor hos oss, ja ni som följer bloggen vet att jag gett vika i vårnadstvisten och är den som VET att Blaze endast behöver ett hem för att kunna känna sig trygg och på detta vis är det enda jag kan ge henne trygghet!!! Men jag/vi älskar henne enormt här i Bro och kommer sakna henne oerhört och hon kommer lämna ett stort tomrum som ingen kommer lyckas fyllapå hennes lilla speciella vis!
Kram på er alla!
Plugget kalla......

4 kommentarer:

Anna sa...

snart våran tur?? är du gravid?

Berit sa...

Lycka till med provet!

Oss.... sa...

Ja jag säger då Grattis iaf!!
Gu så roligt!!

Liselotte sa...

GRATTIS! Kram Liselotte