måndag 10 augusti 2009

Mina kära kamrater....

och alla andra läsare jag ändrar mig och vill avvara lite tid åt bloggande under semestern:) Ni bad så snällt:) fick lite ångest......

Helgen har det varit helt ljuvligt.... fint väder, massa sol och heltids jobb i plasket, åkte ring och annat skoj!

Vi hade fin besök av två båtar inkl. passagerare från Avesta så vi tillbringade mysiga dagar med dom, synd att Melwin inte va med eftersom Tilde är i hans ålder så dom hade nog lekt super ihop!!!

Idag har jag satt ut min lilla bil på blocket, hoppas hoppas någon vill köpa:) Men jag komer sakna den fort för jag älskar att se den, den är ju så himla sööööööt!!!! Tjejig!!!!

I morgon far vi på semester, till Gräsö.... dit kommer Saga m familj så de blir Anderssons träff där nere, jätte kul för kusinerna! På vägen hem åker vi över Uppsala och hälsar på Angelica, Rickard och underbara söta VIOLA!!!!!!!! Ska bli så kul att se henne äntligen i verkligheten!!!

Detta blandande vädret gör att trädgården står i grönska, kameran och jag drog en sväng över:


Annars är det inte mycket mer, Melwins rum är klart:) :) :) Men fotografen har inte passerat där ännu!!! Snart snart!!

Stora semester kramar från Caroline m. familj

1 kommentar:

Maria sa...

Kul att du bloggar lite på semestern.
Ha en bra resa!

Kram Maria