onsdag 19 augusti 2009

Semester.....

..... och ja vi lever!!! Vi donar och grejjar mestadels hela tiden nu denna vecka när vi inte har Melwin... passa på nu så vi kan leka nästa vecka när han åter kommer till oss!

Just nu är vi ute och Mikael gör sista doningarna på carporten och jag småpysslar runt om med lite av varje, allt och ingenting:) Även svärmor och far har varit här och hjälpt oss! Snällt!

Jag har ju tidigare lovat bilder från Melwins rum, före och efter... och äntligen så har jag tagit fram kameran och kommit ihåg att knäppa korten, passade riktigt bra eftersom Melwin städade sitt rum i söndags innan han for....

Före:





Efter:

Små söta gubbar och farliga pirater:)



En klart förbättring med det vita golvet om jag får bestämma, så tack älskligen min att du kom med ideen så vi fick måla lite:)
Sen vart det bra med Tv och soffan hos honom, Melwin vart lite stolt.... Gullis!

Annars har jag små pysslat lite med lite grejjer jag hittat i källaren, målat den vita lådan som syns i Melwin nya rum och sen:

Det vart mysigt med tunnan i Matsalen samt filtar... lite som bryter!
Nej nu är det sängen för oss men måste slita Mikael från fotbollen på TV;n först:)

Godnatt och kram kram CCC

2 kommentarer:

Malin sa...

Jättefint golv Carro!!! Jag måste få detaljer om färg mm för jag vill göra exakt samma i vårt sovrum. Och tyckte jag mig skymta en spjälsäng på ena fotot? :). Hoppas allt är bra med er och hoppas vi ses snart, kraaaam till en tjockis från en tjockis.

Kattis sa...

Hej !!

Tack för senast.
Det låter som att jag kommer att få baka en hel del...puh. Det ser ut att bli jättefint i Melwins rum.
Sitter nu på hotellet & kollar på friidrott efter en god middag.

Kram Kattis