måndag 13 juli 2009

Måndag, åter en vanlig måndag....

Kunde ha varit en ovanlig måndag, en slitsam måndag efter en helg med mina tjejor i Stockholm, men pga min kräksjuka så fick jag finna mig i att vara hemma..... Men visst nu till helgen var jag rätt bra på benen och jag kan ju inte ljuga om att det bara ha varit trökig i helgen.... Roliga saker oxå.... första var att jag och älskade åkte till Sundsvall och köpte oss en båt:) Hipp hipp hurra, semester här kommer vi tre från Bro ut på Storsjön:)
På vägen hem vart vi stoppade av farbror blåvit med blåljusen pga av våran kärra... haha Caroline var svettig men ändå ganska fnittrig efterråt eftersom det var första gången....

På lördag kväll var vi in till Gävle och åt på Akropoliz med Magnus och Katarina, det var jätte trevligt och sen var det verkligen toppen gott! Så denna måltid åt jag upp alla kilon som jag tappat under veckan!! ;)

Söndagen höll vi på med båten, putsa och dona, handlade allt som måste till för att kunna vara kommande helg ute på sjön!

Och här är det måndag och idag kommer Melwin till oss.... det ska bli roligt att se vad han säger när det står en kajuta på gården.... Tänkte oxå ta lite bilder för att dela med mig med er här på bloggen....

Nu är min rasta slut så det är dax för jobb!!!!!

Kram Caroline

Inga kommentarer: