tisdag 14 juli 2009

Tisdagen är här...

....veckorna rullar på som sagt, vilket jag fick ett levande bevis på i morse när jag såg syster. shit så stor hennes mage hade blivit, v15 och den är mega så det blir nog minst trillingar:)
I morse innan jag åkte till tåget hann jag med att ta lite bilder, var i tid och hade inget för mig så passade på ute i båten sen lite innefrån!
Igår hann jag ju inte för då lekte vi i båten hela dagen, Melwin fick helt enkelt inte nog utan vid sängdax så släpade vi ut honom;) eftersom han ville sova i båten... Haha!

Kajutan:
Väntar på sol:)
Dynorna i ruffen som jag klätt om:
Passade även på att fota lite i från carporten, det har kommit upp en yttersida men jag kan ju inte säga att den ligger på prio för det gör ju sjösättningen av båten....
Sen flaxade jag runt lite inne med kameran och insåg att det var evigheter sen jag fotade, nästan hunnit glömt hur roligt det är:)
Grönt grönt är fnt till det dör... vilket det gör fort hos oss, vi är inga hejjare på att vattna...
Plast är ju till lite hjälp:)
Nu är det dax för mig att plocka i hop frukosten och ut i fabriken... Kram till Er alla!

2 kommentarer:

Oss.... sa...

God Morgon Carro!!
Underbar båt!!
SEn så klart är dina bilder super fina som vanligt!!
Ha en bra sommar för jag antar att du får Semester snart!!
Kram kram

jennica sa...

Toddiloo Go morron...
just nu sitter du på tåget till jobbet å här sitter jag å längtar hem=)
snart så snart får jag gå hem å sova å vi ses ju kankse en sväng i omklädningsrummet vårat=)
hoppas du få ren fin dag på jobbet pullan!!!
puss å hej på dej!