fredag 8 maj 2009

Ovanligt.....

....att jag bloggar när det är helg utan då brukar jag ju slå av datorn för tre dagar! Men ikväll kollar Mikael på hockey och enbart att bara kolla gör mig rastlös så en kombination med hockey och datorn blir alldeles utmärkt!

Laddat upp nya bilder här på bloggen på vänstersida! Köket och matsalen men alla ska uppdateras och bli mer lik dom bilderna! Så mot slutet av nästa vecka så är förhoppningsvis alla uppdaterade! ;)






Planterade lite blommor nu mot sommaren oxå men inte mycket för det är ju ingen säkerhet att dom överlever frosten under natten!

Tänkte mig bilder men vårat internet krånglar så jag får vara nöjd med detta som jag hann innan jag åkte ur... Kram på er!!

Åter igen:

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

Camilla sa...

ÅÅh vad fint ni har!! Ska bli så kul att komma hem till er! Kramar C ;)

Berit sa...

Sitter här med Rita mitt i natten och visar ditt fina hus...men guuud så snyggt!!