tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Här är det torrt med uppdateringar men det beror på att jag fortfarande inte mår så bra och att internet här hemma krånglar! Det är jätte tråkigt att vara hemma och vara sjuk och samtidigt inte ha någon kontakt med omvärlden!!!!

Nu har jag iaf fått förklaringen varför jag var så trött förra veckan, när jag kom hem på fredag kväll hade jag feber, tog alvedon lördag morgon så jag skulle klara av dagen i Gävle med pojkarna..... Himla trevligt var det iaf!

När vi kom hem så hade jag ännu högre feber och har legat runt 40 fram tills idag, Influensa är förklaringen:(

Stora kramar till er alla! Hoppas er helg har varit trevlig!

Bilder från lördagen när vi var hos kusin Saga:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig Carro!

/H

Anonym sa...

Okej då var du inte med barn då! :)Krya på dig som sagt. Kram F