fredag 8 maj 2009

Helg:)

Ja, mina stora planer inför gårdagen dom sprack när jag kom hem.... såg soffan den vinkade in mig välkommande med värme och massor av kärlek, så i brist på motstånd så vart det en riktig soffkväll med massa serier! Fattade inte mycket av någon eftersom sist jag strökollade på TV vet jag inte ens när det var, kanske evigheter:)

Så förlåt för att mina bilder fortfarande ligger under produktion, men nästa vecka innan vi åker på semester så ska jag lova att lägga ut dom! Wieee...

Är det någon av er alla som har en förklaring varför jag mår som en kattlåda, känner mig sliten konstant och vill bara sova, sova!? Vädret eller är jag utarbetad fortfarande!?
Så nu ser jag framemot helgen, där vi ska hitta på massa skoj mot Gävle hållet med Melwins kusin saga och senare Melwins "faster" Katarina!
Så jag hoppas och förväntar mig att under helgen ska jag hitta min väg ur mitt ide och min lilla dvala och finna inspiration och ork till att fortsätta med våra små projekt hemma här och åter vara en pigg och glad tjej både på jobbet och hemma!

Sist men absolut inte minst, för det är det absolut viktigaste vill jag önska er alla goa läsare

En riktigt trevlig och underbar helg!!!!!

Kram från nu lilla, lilla mig men som efter helgen åter är stor och stark! :)

3 kommentarer:

Oss.... sa...

Jo du Carro, sist jag mådde så där var jag bakis.....antar att du inte är det.......men när jag tänker efter så var det kanske i början av en graviditet.......men det är ju jag det.......

Ha en trevlig helg och glöm inte att vara Perfekt!! :-))

Massor av Kram fån mig till dig!!
Anki

Anonym sa...

Haha ja du är nog gravid ;) Trevlig helg på dig med! Puss/F

I huvudet på Caroline sa...

Bara för att man är tjej och inte mår bra så är man gravid, nämen vilka doktorer;)
Kan säkra med att så är inte fallet, det är faktiskt helt omöjligt, näst intill iaf!

Kram på er!