torsdag 7 maj 2009

Härliga dag

Idag ska jag ta tag i mina blommkrukor som står travade i höga torn i garaget, måla vissa sen ska jag köpa mig lite blommor eftersom allt är klart grävt med grusgången:) Jippy!

Det tråkiga är att frosten hälsar på varje natt så det är svårt att få vissa blommor att överleva än.... Men jag ska nog göra ett försök i min iver!

Gårdagen grävde Mikael klart ända intill huset, jag själv var en riktig latmask som sov en sväng på soffan, åkte till nya handbollslaget men hann oxå torka golven på undervåningen och diska upp allt efter dagen samt lite annat små plock!
Så idag när jag kommer hem tänkte jag ta lite nya bilder som ska slängas ut på bloggen:) Spännande va? Det känns som evigheter sen jag satte ut en bild!

Nu ska jag arbeta på så jag snart få gå hem och göra mina sysslor!
Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu fick jag dåligt samvete när du skriver om städning :-) ja ja det är väl bara att rasta dammsugaren på en gång. Ser fram emot att se dina nya bilder, jag kan tänka mig att det kommer att vara brutalt vackert inrett och att bilderna kommer att hålla världsklass.

Ha de bra!
/H