onsdag 6 maj 2009

Onsdagen

Ja, veckan springer snart förbi och snart är helgen här, vilket är väldans skönt för hur som helst är jag väldigt sliten efter förra helgens ALL grävning, puhh...

Gårdagen hände inte mycket, FÖRSÖKTE göra pannkakor (det vart tre hela) tror faktiskt Melwin lyckades bättre än mig;)
Sen var det ut i skogen på en skön lång promenad men tungt vart det med Lillkillen på ryggen!!

Idag känns det som om det är mer planerat på schemat, ska in till Gävle och kolla på Forsbacka handbollslag som har träningsmatch och ska bli presenterad som nykomling i laget! Ojoj, jag är lite nervös men nästa vecka kör träningen igång vilket är brottning nu när det är försäsong, hur dålig är inte jag på sånt då:)

Jag och Mikael har även börjat småkollat på hund, men vi är i valet och kvalet... vi vet inte om ska vänta nått år när båda har lagt sporten på hyllan och kan lägga all tid på den lilla godingen:) Med dom kraven vi kommer få att hunden ska ställas så går det inte att lägga fritiden åt sporten!
Skulle iaf vara riktigt kul, prova en helt ny hundras för oss båda, diskuterat och mötts på halva vägen så är vi äntligen överrens om ras, så nu blir det varken en rottweiler, dalmatiner och rodesian ridgeback!
Blöjjan min har jag tagit besluten att låta henne bo hos Johan, jag vill inte men jag känner att jag måste för Blaze mår inte bra av att ha två hem... otryggheten börjar göra henne ännu mera nervös och rädd.
Jag vet att Johan inte kommer lämna henne till mig så den bästa utvägen, inte för mig men för henne är att få ett hem även om enligt mig inte är det bästa;) Haha förlåt menar inget illa men lite bitter är man ju och med all rätt eftersom jag tjatade i över 1år för att få en hund till!!!
Men nu under sommaren kommer det löpa på som det gör idag men sen tänker ändå inte skriva över henne på honom utan han får ha henne bara! En garanti och trygghet som vill jag ha!

Nog om allt detta men nu har jag iaf skrivit av mig lite, och jag vet att allt detta kommer lösa sig med alla dom runt om mig som finns där för mig så kommer vi tillsammans vara starka att lösa dom flesta problemen som kommer ivår väg!

Stora och varma kramar till er alla bloggläsare!
Caroline

Psst... alla kommentarer vart tog dom vägen:)

1 kommentar:

Oss.... sa...

Hej hej Underbara Carro!!
Jag förstår att det svider och gör ont i dig men du ska se att Blaze får det bra och kan bli den goa hund hon är om hon känner sig trygg!!

Angående My Wedding så om det är så att du är hemma och vill hjälpa till så är du varmt välkommen, men skall du bort eller göra annat så förstår jag!! Allt är upp till dig!! Det ordnar sig ska du se......

Kram kram Anki