onsdag 27 maj 2009

God morgon....

....på er alla som läser min blogg!

Idag är det onsdag och idag är det fest... ska bli spännande och kul att träffa gamla laget! Tar väl med mig en flaska rött får se hur mycket jag kan dricka..... vill ju inte bli för snurrig för jag ska ju jobba i morgon, men jag hade tänkt att tagit en liten flexsovmorgon:)

Gårdagen inehöll inte mycket bus, jag och hundarna var ut och cyklade nästan en mil så sista biten fick jag dra Lillen och det ska jag säga är inte lätt. Haha

Städade lite på övervåningen sen vek jag in ett helt berg med tvätt som har legat på tok alldeles för länge men nu var det ett måste eftersom jag det kommer tjejbesök på torsdag kväll och åter en kväll med en flaska rött och grillat:)

Nu ska jag jobba!
Kram till er alla


Jag läääängtar till riktig sommar så man åter kan bada!!!


.

.
.

Drömmande och längtande satt jag och kollade igenom bilderna från sista charteresan i höstas... mysigt, vill bada!! Hitta iaf en bild som fick mig att le lite extra, när jag sa åt Melwin på skarpen att han inte skulle knuffa ner mig för hoppmattan vilket han ändå gjorde och min kjol åkte upp och jag for ner mot alla gäster på restaurangen!!! HAHAHA... lill pajsan! ;)

Inga kommentarer: