torsdag 28 maj 2009

Lite sliten...

Gårdagen var en jätte trevlig dag, först strosa runt med min kära Milla ;) på stan sen på fest ute i skogen med B-laget!!
Idag är jag lite sliten efter min flarra men det går faktiskt skapligt bra om man bara tar det i huvudvärkens takt:)
Ska ha utbildning med operatörera på maskinerna och jag är väldigt glad att jag sköt upp det till nästa vecka för en dag som denna är ingen dag man vill verka vara kunnig och lära ut saker!

Igår kändes det som jag var en tonåring igen, sov ju hos mina älskade föräldrar som är mer än guld värda, först innan jag åkte ringde mamma (dom var borta i sommarhuset under dagen) frågade om hon skulle vara hemma och laga mat åt mig innan jag åkte, avslutade samtalet med att jag inte skulle komma hem för sent... Sen ringer pappa och säger att jag inte ska dricka för mycket eftersom jag ska jobba idag!

Väl hemma vid 12 snåret så försöker jag smyga så gott det går, hinner bara ta ett steppsteg innan för tröskeln så hör man-Carro? Fnittrade för mig själv och svarade-Lovar att ni ligger vakna för att ni vill vänta in mig? Jajamen.... dom är för gulliga precis som när man var tonåring och bodde på flickrummet:)
Pricken över i:et var när jag skulle traska ut till bilen så på dörren sitter en lapp: Matlådan i kylen/ Mamma
Love love love!!!!!

Måste jobba fikat är slut!

KRAM TILL ER MINA LÄSARE!

Inga kommentarer: