torsdag 23 april 2009

Torsdag

Idag har jag inte mycket att skriva om inte.... är lite för trött för det;)
Men kan ju passa på att berätta om min roliga gårdag! Vid 5tiden kom mina kära arbetskamrater hem till oss och åt en bit mat med en väldigt onyttig men god efterrätt!!! Det var hur trevligt och kul som helst att dom kom på besök norrut i skogarna!! Tummen upp för det!

Fick även presenter, liten försening sen jag fyllde men det är för att vi inte fått ihop tiden allihopa att kunna ses... En jätte fin lykta sen en kruka med en murgröna, har lite beslut ångest vart i huset jag ska ha det någonstans men får kolla runt lite idag!
Knäppte kort på det i morse oxå så jag kommer lägga ut det när jag slagit på bärbara datorn och kan ladda över bilderna, kanske till lunchen.

Ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Ha,ha inte alls kul med grävlings möten, våran Daffy hade brottningsmatch med en grävling.
Det blir verkligen snyggt hemma hos er. ska bli spännande att se.

Ha en bra dag,

Kattis

Anonym sa...

sakna dig i fredags... va var du??? Puss Cissi