onsdag 22 april 2009

Vilken morgon....



... just denna morgon när vi var ute på promenaden jag och hundarna, L&B så hände det något som aldirg tidigare hänt, påväg hemåt igen vid kvart över fyra, vid gryningen så träffade vi på vår inte allra käraste granne, alla tre stannade upp med rädsla, nyfikenhet och framförallt för att spana! Med hjärtat i halsen hann jag inte ens kalla in hundarna utan kaplöpningen tog fart, stor jakt efter vår granne Grävling!
Försent ropade jag så hela Bro vaknade men L&B hade knäck i lurarna förtillfället... tummen ner för denna ofokuserade lystring, men tacka att dom slutligen insåg hur vettskrämd jag var över att hundarna och G dansade en ring precis vid mina ben och äntligen följde dom med mig över mot vårat hus igen!
Puhhh vilket uppvaknade, hoppas eran morgon oxå varit bra eller kanske kommer bli för det är väl inte många av er som stigit upp ännu!

Gårdagen var däremot en lugnare dag med lite utomhus aktiviteter, uppgrävning av plattorna på garageuppfarten eftersom grävskopan kommer idag! Lite mat mot kvällningen den en riktigt lååång skogspromenad för mig och hundarna, vid 21:15 var jag i säng men vaknade av att min älskling kom och kröp ner vid 22:00!
Ha en bra dag alla!
Caroline




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min älskade vän! vilken otroligt fin sida du har gjort. Å vilket vackert hem ni fått! Det har blivit en liten författare i dig, det här skulle Helen se, då skulle du ha MVG :-)
Skulle vara jätte kul om i kunde ses snart, saknar ju dig!
Stor kram tll er alla önskar Angelica, Richard och bulan!!!