måndag 27 april 2009

Ja, jag lever....

... kanske är svårt att tro även om det är sant, men efter en innehållsrik helg så är jag faktiskt rätt sliten så tog en sovmorgon idag... synden straffade sig för akuta jobb väntade!!!

Men här är jag, vid tagenterna och har precis redigerat lite bilder så nu ska det uppdateras men min tid är inte allt för lång så kanske inte hinner skriva så mycket! Men iofs så kollar ni oftast bara på bilderna, eller hur Cissi?

Fredags så började jag dagen med det absolut tråkigaste man kan göra; Begravning... det är så hemskt men ändå får man försöka tänka positivt, det finns ett liv efter som är förhoppningsvis mycket bättre! Det var en väldigt vacker, enkel begravning, så en stor elogé till Nettan som fixat sin pappas begravning så fin!

Sen brummade jag in till staden för att hämta Nellie, systerdotter... Louise och Jonas var på kärleksweekend i Sthlm så Nerpa skulle tillbringa helgen uti i Bro hos oss!
Barnen och hundarna satt och väntade i nyfikenhet på gården vad vi skulle ut på medans jag packade och Mikael pysslade med vår "nya" garageuppfart


Vi skulle ut i skogen, till Kalles koja och grilla korv..... MYS!



Hela ligan på väg..... Vilket pack:)





Iväntan på korven roade sig Melwin och Nellie med annat;









Äntligen mat: :D








Lördagen åkte vi till leklandet, där det fanns mycket äventyr både för oss stora och små:) Melwin och granntjejen Thea såg vi inte mycket av... dom flängde runt högt och lågt... Nellie var lite enklare att få på bild:

Söndagen åkte vi till Mikaels mammas syster och kollade på lite djur samt träffade Melwin sysslingar...













Fika paus:


Söndag middag åkte Nerpa hem och alla vi i Bro la oss för att vila en sväng efter alla äventyr som ägtrum i helgen!

Sist men inte minst så hade jag lovat er en bild från torsdagen när mina jobbarvänner var hem till oss... Mina fina presenter som jag fick:

Väligt dålig bild men tack mina snälla vänner på jobbet! Lyktan och blomman med kruka var jätte fina och passade perfekt hemma hos oss!!! :)

Nu måste jag verkligen springa innan Mikael undrar vart jag är, ska hjälpa han med garageuppfarten!

Kram till er alla läsare!!!

pssst,.... jag uppskattar verkligen alla era kommentarer, dom gör mig sååå glad;)

Inga kommentarer: