onsdag 18 mars 2009

Tack...

... Nettan och Affe för en trevlig dag igår när ni kom på besök och vi tog en najs shoppingrunda!! Mina hjärtan som jag köpte vart jätte fina:)

En annan positiv sak igår var att min prov vart inlämnat och det kändes jätte skönt, en ny människa var jag efter det och när jag hade varit ute på min löparrunda.... guuuud vad jag har saknat mina vändor! Jag hade kommit in i en period där jag hela tiden skyllde på; jag hinner inte... sen nästa vecka startar jag igen!!
Men det jag vet nu är att det är inte själv springningen som får mig att vilja hoppa över vändan utan att man blir tvingad att duscha när man väl kommit hem.... jag hatar ju att duscha när man kommer hem varm och måste gå in i en kall dusch...FY!!
Konstigt nog tycker jag att efter handbollsträningarna är skööönt att duscha, men det beror kanske på att då är man alldeles för överhettad och behöver svalkas!! ;)
Skit i mitt duschade nu, vem bryr sig, huvudsaken jag duschar=D

Några utvalda ord!
Det finns inget bättre tillfälle att uppskatta livet än just nu. Om inte nu, så när? Ditt liv kommer alltid vara fullt av förändringar .
Det är bäst att erkänna för sig själv och bestämma sig för att vara lycklig ändå.

Lycka är vägen. Så, värdesätt varje ögonblick du har och värdesätt det ändå mer för att du delat det med någon speciell, speciell nog att spendera din tid med ... och kom ihåg att tid inte väntar på någon!!!!

Så, sluta vänta ... för det finns ingen bättre tid än just nu att vara lycklig. Lycka är en resa inte en destination. Så arbeta som om du inte behövde pengar, älska som om du aldrig blivit sårat och dansa som om ingen såg dig.

Detta är några kloka ord som vissa behöver tänka på mer än andra! Man blir inte lycklig av att vilja vara lycklig utan man blir lycklig utav att se det positiva i sakerna runt omkring en och våga vara lycklig!!!!!
Kom ihåg att lycka är viktigt för dig och även din lycka för andra runt omkring dig!!!

Kram till er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka väl utvalda ord Carro! Precis så är det!!! //Lycklig

Oss.... sa...

Ibland Är du så klok Carro!!
Kram kram

I huvudet på Caroline sa...

Tack tack men enligt mig är det inte bara i bland;)
Kram! Ses vi kväll på träningen?