torsdag 19 mars 2009

Har inte jag världens bästa.......

..... kille? Jo, det måste jag ha... för igår när jag kom hem från jobbet vid 18-tiden (jobbat över) så luktade det goood mat i hela huset och jag fick inte tillträda köket!
Efter en stund så fick jag sätta mig i matsalen och han serverade mig en jätte god lasange med tillbehör!
Åt som om det var min sista måltid sen började Mikael duka av och kom då med ännu en överraskning!!

Mums så goda dom va!!! Jag älskar hjärtan och att vara hans lilla hjärta:)

Därefter gick vi en promenad runt bro... och sen var det mys i soffan! Men jag passade oxå på att ta lite kort på saker jag införskaffat mig dagen innan!

Ett fint hjärta va??? Det vart super på skåpdörren ju!


Köpte ävan snödroppar som jag satte i en kruka i köket!! <3

Jaja nästa grej som jag knäppte kort på kan jag ju inte säga att den är köpt för dom är by Caroline:

Hihi jag ÄLSKAR ju hjärtan!

Idag vart det en riktigt lååång sovmorgon det var skönt, fick en promenad i solen innan tåget gick oxå:) Så Lillen vart överlycklig!! Jihoooo

Tack Mikael för den goda maten och nu jag vet precis hur vi klarar av att vara så lyckliga tillsammans även fast allt runt om oss är rätt mörkt nu och att det finns några som vill göra det ännu mörkare! Det är bättre att sluta försöka med något dom ändå inte kommer lyckas med och lägga sin energi på att själva bli lyckliga!

Kram till er alla mina vänner och andra obekanta! ;)

Inga kommentarer: