torsdag 19 mars 2009

Alltid något tidsfördriv:)

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Lynn Caroline Ericson
Smeknamn: Carro, eller har jag något annat?
Beroende av: M och min omgivning!
Vem behöver du mest just nu? Mikael of cause
Vad tror folk om dig? Allt/inget alla som jag bryr mig om dom VET!
Vad får du oftast komplimanger för? Min envishet, vilket oxå ger negativa följder;)
Hur imponerar man på dig? Visar uppskattning och ärlighet!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jobbmobilen: Maria-Det var bra det! Privata: Mikael-Och jag saknar dig min underbara. Puss puss
Var bor du? I en stor vik...
Vad har du för mobil operatör: Telia....
Nästa mål i ditt liv: Fortsätta utveckla MIG själv!
Hur svarar du i mobilen: Caroline
Vem ringde du senast? Mamma min...
Antal timmar sömn inatt: Inte många;)
Sov du ensam: Nej, med min kille såklart!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Om det är mina ifrågan så är det tummen NER, är ju idrottstjej och är inte kända för vackra fötter!
Är du smart: Smart nog att svara ja på frågan!!
Var du aktiv i skolan: På ett eller annat vis iaf
Vad saknar du: Mikael, Melwin och min ängel Pricken som vilar i himelen!
Rakar du benen: Ja, men lite försällan för beachen:D
Är du blyg? Absolut inte... snarare tvärtom!
Sysslar du med någon idrott: Handboll, älskar allt med boll!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det börjar ordna till sig, lite runt om som kan finpoleras så blir det toppen!
Är du bortskämd: Ja, tyvärr alldeles för mycket av mina föräldrar och nu min kille!
Vad gör du i morgon: Fredagsmys givetvis!
Vad är det värsta du vet? Falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? nån tusing? Alldeles för bra på att slösa, frågan skrämmer mig att behöva tänka efter men i månan blir det 20 så då är det bara att räkna:(
Vad behöver du just nu? Mer tid!
Vad längtar du till? Inget, Lycka är en resa inte en destination!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom bästa!!!!!!!!!!!!!!
Vad är det finaste du fått? Äkta kärlek!
Du samlar på: Hjärtan, pennor och papp-påsar!
Vilken tid gick du upp idag: För en gång skull tog jag sovmorgon, 07:30 vanligtvis, 04:15
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Träna Handboll, baka, klippa min syster och sova hos mor&far
Är det okej att gråta: Ja, annars är man inte mänsklig
När grät du senast: Igår, jag är en riktig bölig människa!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Allt som jag nu inte har råd med...
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9
Vill du gifta dig: Ja, men det ska vara flåådigt så det får väla vänta;)
Vill du ha barn: Ja, någon gång när jag blir stor!
Solar du ofta: Sälar är mestadels under vattnet!

Inga kommentarer: