fredag 20 mars 2009

Fredagen är snart pasé:)

Hipp hipp hurra nu är det helg.... Men så skönt!
Imorgon är sista matchen med gänget för säsongen, just nu känns handboll spyfärdigt men jag vet att till nästa säsong åker man säkert dit igen:D

Igår fick jag även svar på att mina bilder och smådoningstips ger insperation till min omgivning, det är ju roligt:)
Känns som om det skulle vara skönt om köket vart klart nu så man kan få lite insperation att småpyssla lite och nu till våren börja även utomhus!

Vi började i går att planera lite för att glasa in balkongen om vi skulle få tiden att räcka i sommar! Men att planera, spåna och fundera tycker ju både jag och Mikael är roligt så vi kanske inte kommer längre än så men då har vi iaf en plan;)

Nu ska jag jobba lite!
Kram på er!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Hej hopp! Lite sorgligt att det är sista matchen men som sagt det är åxå sjukt skönt!!
Du jag tog mig Friheten att länka till dig från min sida!!
Ha det så ses vi i Morgon!!
Kram kram