tisdag 17 mars 2009

Guten morgen!

Igår var en dag då jag la ner mesta delen av min tid till att plugga.... mitt prov skulle verkligen vara inne igår men icke då... jag hann inte! Den där Hamlet han spökar även fast han nu är relik.

Så idag måste jag skriva ner ett pjäsföredrag och med skam i kroppen lämna in provet en dag sent! Åhhhh jag vet inte om jag orkar mera, JAG HINNER JU INTE!(Kanske lite lathet oxå) hihi
Förra kursen så tänkte jag men vad bra nästa blir lättare, det är på svenska men jag ska nu berätta att det är inte enkelt med svensk litteratur och sedan återberätta allt... usch! Jag hatar litteratur historia just nu;)
Men det är väldans skönt att det enda som står på planeringen för dagen är att plugg men jag kanske ska ut på en springtur med Lillen också, det skulle vårda både mig och Lillen väl... Springa bort från denna just nu negativa laddningen.... komma hem som en lycklig Caroline med ännu ett provinlämnat och några KM tröttare!

Nu måste jag verkligen återgå till jobbet, en massa defekter som måste vara analyserade innan mötet vid 10!
Kram på er alla!!

Inga kommentarer: