tisdag 24 mars 2009

Godmorgon alla läsare!

Igår var en låång dag framför datorn, jobbade med att ändra om utseendet på bloggen min! Men jag vet att jag har mycket kvar att lära mig!
Besöks räknar var iaf något jag lyckades få till, det var himla trevligt för att 39personer redan besökt min blogg på inte ens ett dygn överraskade mig rejält!! Jag trodde typ att det bara var min arbetskamrater, Anki, Jennica, Petra, mamma, Milla, Camilla, Berit, Lotta, och i bland Malle som läste men så var det inte det var några fler som besökte den igår:) Tråkigt nog vet man aldrig vilka för ni är inte så duktiga på att tassa er i kommentar fältet:D
Efter gårdagens jobb så åkte jag in till Avesta för att åter hämta HEM min Blaze, helt tokig vart hon... var på väg attt hoppa in i mitt knä innan jag ens hade kommit ut, alltså inte samma missöde som hände när hon inte ville följa med bort från mig förrförra veckan! Tummen upp för att hon älskar att vara hos oss ute på åkrarna!
Sen svängde jag förbio Petra och klippte till henne, gissa om hon passade bra iden avkapade luggen då, vilken brud! :-*
Åter hemma igen blev det bara en massa mys, två yttligare familjemedlemmar hade ju kommit in i huset under dagen, gulliga Melwin och underbara Blaze!



Melwin lilla gubben är hemma och är en sjukling idag men han börjar bli bättre så hoppas på dagis i morgon....
Kram på er alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig Carro!Jag skulle oxå vilja blogga så här bra...//Kram från Lite Avis

Anonym sa...

Vad fin bloggen blev och va fint ni har hemma! Hoppas vi ses den 6/4. Kram Malla the shooter :)

I huvudet på Caroline sa...

Tacktack:)
Klart vi ses den 6, det blir toppen fast än bättre den 17:D
Du är verkligen en jädrans shooter men du själv insåg det lite sent:)
Kram

Anonym sa...

Lite länkar om tips och hjälp på Photshop
http://www.moderskeppet.se/video/
http://www.stylesearch.se/sok/photoshop-hjaelp/
https://www.miroguide.com/feeds/6666?page=4
http://www.onmedia.se/?gclid=CMmTpa-_u5kCFc4WzAodgkQi6w

Kram Malla

I huvudet på Caroline sa...

Gulliga du!!!:)

Anonym sa...

Hej Carro!
Va roligt att Blaze blev så glad över att få komma hem till Matte.
Längtar att få träffa henne och hoppas på att hon bli glad och att hon känner igen oss ge henne en STOR kram från videvägen 10

I huvudet på Caroline sa...

Hej på er!
Debut kommentaren:) Roligt och självfallet kommer Blöjan bli överlycklig och känna igen er när hon ser er!
Kram på er!