måndag 23 mars 2009

Måndag morgon!

Tjoflöjt måndagen är här som jag har läääängtat, kanske inte då:)
Gilla läget och spela spelet är det som gäller!

Helgen har varit en bra helg, förutom en tråkig förlust på lördagen och tyvärr var det sista matchen med gänget... Skönt att vara spelledig med tråkigt för vi har ju himlans kul tillsammans! Fast vi kom överrens om att avslutningsfesten skulle bestå kommande år oxå även fast vi inte är ett lag längre:) BRA VA!?

Söndagen så diskande jag förförsta gången idet nya köket, jippy.... fast jag gjorde det i typ 5timmar, handdiskade allt och gick igenom vad som skulle vara framme, slängas och sparas!
Mikael och pappa sin kopplade in vattnet och drog om elen till spisen på lördagen så diskningen kunde jag genomföra tack vare att som avr bäst dagen då jag hade match!

Nu är iaf alla lådor proppade och resten i kartongen i källaren! Det sista ska jag åka med till tippen idag innan jag hämtar BLAZE!!! JippY!

Kram på er alla!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Hallå!!
Du kan ju själv ju...Duktiga du!!
Tack för att du hittat in till mig också!!
Kram kram