onsdag 25 mars 2009

Dagen då lönen passerar kontot...

Den kommer in och senare under dagen åker den oxå ut;)
Usch vad man betalar räkningar man kan ju tro att det är både för en själv och för grannen för allt kostar så onödigt mycket;)
Men igår borde iaf Mikael fått dubbelt med lön efter all ved han konckade in i källaren, jag och Melwin var ut en svängå kollade till lite för att Melwin oxå skulle få lite luft efter alla sjuka dagar men idag är han iaf på dagis igen!
Jag själv gjorde faktiskt inte mycket vettigt, målade lite på en gammal bänk, en pall och sen lagade jag och Melwin mat tillsammans... hihi snacka om han blir glad och mallig!
Jag hade ju tidigare under förra veckan beställt saker från butiken http://www.nogautvalt.se/ och det kom hem i förrgår, stod på Mikaels namn så han bara rev upp paketet av nyfikenhet och lite av besvikelse hittade han:

Fina saker till köket, lääängtar tills det blir heeel klart men nu kommer det ta ännu längre tid för Mikael har kommit på idén om att riva fram muren i köket, vilket kommer bli jätte fint det litar jag på men jag SUCKAR högt åt mer jobbet;)
Nu ska jag jobba en sväng men på återseende kanske under dagen om inte annat så absolut under morgondagen!
Kram till alla goa!
PS. Länken är för din skull AH :-D

Inga kommentarer: