fredag 13 februari 2009

Underbaraste!

Igår när jag kom hem från min sena träning hade min älskling slitit som ett djur hemma... han är så duktig:)

Så nu under helgen tänkte vi ta det mesta tiden lugnt... åka lite skridskor, spela matcher och bara umgås och mysa med varandra som vi absolut inte hann med förra helgen med allt stå hej runt festen samt en väldigt hjändelselös söndag med endast några få knop inräknade!!!

Träningen igår innebar ju ännu mera ältande om min "lilla" fylla så nu är det ännu mera ångestfyllda batterin, tack tack tjejer! Haha men jag antar att det är det jag är värd!

Välkomna in i dimman!!!!

Nu börjar min klocka närma sig 6 så då är det jobbar kläderna på och packa vi-andan och dra ut på fabriken för intressanta uppdrag på Forsen!

Ha en traevlig helg allihopa och på återseende på måndag morgon!
Kram

Anki, jag tänkte på dig när jag klev upp, du får SOOOOVAAA...:(

1 kommentar:

Oss.... sa...

MM jag fick sova ända till 6 då gick Magnus upp och tro att jag kunde somna om då...... Nä nu ska jag ta hand om Sjuka Alma och lite Tvätt!!
Ha en bra dag på Forsen!!
Kram kram